Nefes alamamak ne kötü kızlar ya sanki içime gitmiyor aldığım nefes geceleri uyuyamaz oldum. Bi ara daha fazla oluyor sonra birkaç gün normale dönüyor sanki hop yine aynı. Bir de sırt ağrısı o daa berbat. 23+4 haftalığız💙 Sizde durumlar nasıl nefes darligi olan var mı ?