37+5 im ben de. Alıştım artık iki saatte bi tuvalete uyanmaya hatta yanlışıkla bi saat sonra da uyanmışken tuvaletim var galiba hazır uyandım gideyim diye gidiyorum😂 bu durum çocuğu habire emzirmeye uyanmak için alişma süreciymiş ama tuvalete giddip geri uyayabiliyorum en azından emzir uyut daha uzun sürüyodur😀