KiymetUzr canim hamilelikte olur normaldir lekenmen benimde hala var devam ediyor 35 haftaligim hamile kaldığım dan beri oluyor yanmamda oldu bol su iciyorum en iyisi su enksiyon da kaptım sadece birtane fitil kullandım o kdr gecti doğuma kadar olur sıkıntı yapma hic