Betul_94 benimmdunyamm ay hadi İnşallah bende sağlıklı hayırlı bir bebiş haberi alırım inşallah ne güzel beklemiş sin hemen yaptırınca insan sürünüyor
benimmdunyamm Betul_94 inşallah canım valla bende polikistik vardı olmuyordu o yüzden kondurmadim.ne zaman test yapsam negatifti bu sefer yapmicam beklicem dedim bekledim 🤣pozitif
Ays_cskn Eda_46 ben iki testide gun icinde yapmistim gayet net 5 dakika bile dolmadan cikmisti,cikan her turlu cikiyor yani 😊😁
Zeynfar benito benimde bugün adet günüm henüz olmadım lütfen banada dua edermisiniz ben testte yaptım negatif ama yine bir dua isterim
benito Zeynfar allahım isteyen herkese tez vakitte nasip etsin inşallah canım cuma gününün yüzü suyu hürmetine 🙏🏻