Bebeğimin kırkı yeni doldu normalde doğduğundan beri her iki memedende güzelce emiyordu ama 3 gündür sadece sol memeden beslenmek istiyor sağ memeyi hiç emmek istemiyor, hatta emzirmek için sağ tarafıma aldığımda bile eli ayağı kaçmak için oynamaya başlıyor. Artık 3 gündür bir göğsüm çok emilmekten diğeri emilmemekte acıyor.Sağdakini sağıp verdim mecbur ama alışsında istemiyorum. Geçer mi bu durum napmak gerekir 🤦🏼♀️ Gece uykusunun arasında da vermek için çok uğraştım almadı