Arkadaşlar merhaba. Eminim bi çoğumuz yaşıyoruz kasık bölgemde inanılnaz sancı yaşıyorum 2 gündür. Tahlilde idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Daha öncede çıktı ilaç içtim geçmedi demekki. 30.haftamdayım Atlatan varsa fikir istiyorum yaban mersini iyi geliyor diye biliyorum