Canım bence stres yapma her şey normal çıkıyorsa stres etkiliyor olabilir. Her şey nasip her bebeğin dünyaya geleceği saat belli demek ki vakti var. Bizim evlendikten sonra 10. Ayda oldu. Hiç doktora da gitmedim çünkü 1 sene doğal süreç eğer 1 seneden sonra hala olmuyorsa o zaman tedavi öneriyorlar.