Dyg3434 Sslam kızlar, detaylı ultrason için zeki şahinoğluna giden var mı, yakın zamanda gittiyseniz eğer kvkk gereğince imzallattığı bir kağıt oldu mu size ?
Dyg3434 xxxbrtg teşekkür ederim cevap için, ben bu hafta gittim kağıt imzalattı detaylı ultrasonda nelere bakıldıgına dair ama bebeği görmüş olmadın verdiği heyecanla tam okumadım hepsini o yüzden danısmak istedim gidenelere ☺️
xxxbrtg Dyg3434 ben oğlumda da gitmistim canim 4 sene oncesi memnun kaldım kizimda da onu tercih ettim 😇 bende hatırlamıyorum inan imzaladım bi kağıt ama niye imzaladım bilmiyorum 😅 sanki o kağıda kilo boy felan yaziyolar birde ben 2 li 3 lü tarama yaptirmadim hastaya kesin değil Down sendromu olup olmadığı bu konuda bilgilendirdik yazıyordu galiba
Dyg3434 Tasbebek evet cok memnun kaldım, bizim bebiş kendini hemen göstermediği için biraz göstermesini bekledik o yüzden 40 dk felan sürdü :)