EzooMi Dün korona testi pozitif çıktı başından böyle bı şey geçen var mı kızlar bu süreçte😔 bebeğe bı zararı olmaz inşallah
Mehtapca06 EzooMi strese girme birşey olmaz bende ye i atlattım ve bebgin önde vile gidiyordu covid sonrası geçmiş olsun bol su iç
Nasaearth EzooMi olmayan hamile sayısı çok az artık malesef geçmiş olsun telaşlanma doktorla görüş bebeğin besleneceği şeyler tüketmeye çalış bide bol su iç bende öyle yaptım ve ağır atlatmıştım çok şükür bir şeyimiz yok
Eliska Korkma canim. Bende oldum oldum 14 haftaliğimda. Antibiyotik bile kullandim. Bebeye hiç bi şey olmuycak. Tedavi yapmani öneririm. Doktoruna danişman gerek