32 haftalıkken erken doğum riski vardı bir gece hastanede yattım,24 saat ara ile ciğer geliştirici iğne yaptılar sonra sancım durmuştu taburcu oldum dün gece sabaha kadar ara ara kasılmalarm oldu doğumun geldiğini anladım nisanimda geldi öğlenden. Sonraya kadar evde durdum üç gibi hastanedeyim muayene ettiler 5 cm açıklığım olmuş direk doğuma yatırdılar erken olduğu için kuveze aldılar herhangi bi sağlık sorunu yok dedi ama yinede alındı bide geç döllenme bir hafta ufak görünüyor du ilk oğlum 20 aylık şuan oda 37 haftada oldu ilk doğuma göre ikinci daha zordu 19:40 da doğdu bebek toplam dört buçuk saatte filan doğurdum iki kg oldu hiç kesi yada yırtılmam olmadı bir saat suni sancı takıldı ilk sancım çok olmuştu iki ikinmada doğmuştu bunda sancida daha sabırlıydim doğum esnasi biraz daha zor oldu çocuk küçük olmasina rağmen ebelerlede alakalı bence ilk oğlumda ebe çok iyiydi doğru yönlendirme yaptı eli de hafifti bu ebem kızıyor du ters konuşuyordu elide ağırdi vicdan meselesi işte nazik davransa belki daha rahat hissetcektim kendimi yinede çok şükür kurtuldum şehir hastanesinde ikinci doğumum gerçekleşti özelden farkı yok temiz odaları çok rahat Allah razı olsun arada uyuzlar çıkıyor tabi ondada hasta haklarını bilirsen kendini ezdirmezsen kimsenin dişi gecemiyor genel olarak sağlık sorunumuzda yok elhamdülillah rabbim hepimizi kurtarsın ve vicdanlı doktorların ebelerin ellerine düşun inşallah merak ettiğiniz bişey varsa naçizane fikrimi tecrübelerime dayanarak paylaşmk isterim,,