noname12345 ah biz o hatayı yaptık bilinçsizdik ,çok methedilince gittik Ali fuat şengöre, çok ilgisizdi,doğru düzgün bi açıklama bile yapmıyordu, tedaviyi onda gördük,yumurta toplama işlemi de yan tarafta oldu hasan bey yaptı onu da ,biz bile seçemedik doktoru yani,sonuç 14 tane yumurta toplandı, en son toplamadan önce 25 tane yumurta saymıştık bir de,,embriyolar gelişemedi transfer olamadık,emekler para boşa gitti 😞 ali fuat şengöre sordum niye böyle oldu diye, asistanı cevap veriyor ,bunun sebebini bilmiyoruz böyle olabiliyor bazen çok normal , biz size yumurta donasyonu önerebiliriz isterseniz demişti şaka gibiler ,benim amh 5 iken bana önerdikleri tek şey bu olmuştu, keşke murat beye gitseymişiz çok pişmanım