Adaryona bebeklerin uyumamasi gerçekten çok yorucu ve yıpratıcı oluyor. Diş çıkabilir, açtır veya size memeye alışmıştır. Zamanla düzelir inşallah. Bir tanıdığım da öyle bir yaş olacak bu ay, o da şikayetçi uyumamasidan, ben bir tavsiyede bulunamadım gercekten zor durum. Ama zamanla düzenleneceğini düşünüyorum. Sabah geç uyandirmayin sabah en geç 8 de uyanmış olmalı, gündüz iki uyku saati olsun (saat16.00 geçmesin) aynı saatlerde. Ve akşam sekiz olmadan uyutmaya çalışın. Tabi ihtiyaçları mutlaka giderilmeli. Tok olmalı, bezinidr değiştirin pijamma giydirn, sıcak veya soğuk olmasın ortam. Uyku rutini alıştırn. Diş döneminde ise maalesef geceleri çok sık sık uyanırlar. Sabırlı olun🤲