Merhaba anneler 34+1 de rutin bir kontrol için doktora gittim ve fazla şişlik baş ağrısı ve 13.8 olan tansiyonum yüzünden yatışım yapıldı
İlk olarak gebelik zehirlenmesi yaşadığım ortaya çıktı ve değerim gittik çe yükseldiği için sezeryan dediler 37 hafta için çok fazla protein kaçağı olduğu için hastanede tedavi altın da kalmam daha iyi dendi 3 gün hastanede yattıktan sonra bebeğin suyu azalmaya başlaması sebebiyle bebeği acil sezeryan aldılar zor bir süreç di ki ne çantam ne eksikler ne ben hiç bir şey hazır değil di ve 2200 kilo ile bebeğim dünyaya geldi Allahıma şükür küveze alınmadan yanıma verdiler şuan hala hastanedeyiz yarın taburcu Oluyoruz prensesimle çok korktuk ama başardık 💞❤️