ben de birşey sormak istiyorum nişanım geldi çarşamba gecesi dün konrtole gittim açılma yok ama baya yumuşamış dedi şuanda da ağrı sürekli uykumdan kaldırıyor nst de sancılarım sürekli 80-90 çıktı sizce doğum başlamış olabilir mi 😮💨😞adet sancısı gibi kasıklarımda ve belim de de ağrı var