Beyza98 23+2 olduk 17. Haftaya kadar araliksiz her gun kusuyordum ne yesem bir saat sonra bulanti basliyordu. 17. Haftadan sonra iki gune bir indi kusmalarim. 9 ay boyunca kusanlar var bunyeden bunyeye degisiyo. Tek diyebilecegim sey bol bol su ic kusmani kolaylaştırsın cok kasilmamis olursun plrilam felan hikaye kullandim bende ise yaramadi biraktim. Baktim her turlu kusuyorum bari bol su içeyim kasilmadan zorlanmadan kusayim moduna gectim.