Ymavi96 Kızlar ben 15+3 üm. 2 gün önce özelde doktorum büyük ihtimal kız, bence kesin falan dedi. Ama ben hep erkek gibi hisdediyorum. Sağlıkla gelsin çok da sevindim duyunca ama hislerim o yönde. Değişir mi 15. Haftadan sonra sizce?
Hvdrbzkrt89 Ymavi96 bence değişmez ben ilk gebeligimde hamile kaldığım günden beri hep erkek olacağını hissettim ve okadar emindim ki vinsiyet daha öğrenmeden ki sürekli rüyamda erkek çocuk görüyordum cinsiyet 16haftada doktor erkek dedi ve ben meseleyi doktora anlattım senin kalbin çok temiz belli anneler hisseder 😘
Sinem_20 Ymavi96 Ben hep erkek hissetmiştim okadar emindim ki doktor kız dese inanmazdım🤭14.haftamda erkek olduğunu öğrendim 37+0 olduk hiç değişmedi💙
Ymavi96 Hvdrbzkrt89 işte canım bana da kız dedi ama ben hamile olduğumu öğrendiğim andan beri erkek hissediyrm nedense. Hayırlısı inşallah, haftaya 16 haftalık olacağız kontrolum var Hvdrbzkrt89
Hvdrbzkrt89 Ama bu 2ci gebeliğim ve ben bişey hissetmiyorum yani tabi öncelik sağlık ama bu kızım da olsun isterim kısmet bakalım daha öğrenmeye çok var😊
Mucizeannesi28 Sinem_20 Bnde 10. Haftadyim hep erkek hissettim hiç hamile gibi değilim hani bulanti bı hafta oldu tamam sonra yok maslalah yine halime tek bebeğim iyi olsun tek sorun çok uyumam
Hvdrbzkrt89 Ymavi96 hayırlısı inşallah Allah gönlüne göre versin sağlıklı olsunda gerisi önemli değil kız erkek ne fark eder
Hvdrbzkrt89 Yigitinannesi_ bide ilk gebeligimde Çok aşırı kusuyordum bu sefer ki bulantı ilk gebeligimden farklı bu sefer çevrem deliler kız belirtisi diyorsa ben pek inanmıyorum öyle şeylere ama bünye meselesi
Yigitinannesi_ Hvdrbzkrt89 aynen öyle bende ilkinde çok kustum bunda daha rahatım bende kesin kız dedim farklı dedim ama gene oglan😂
Mnk16 Ymavi96 Bende erkek hissediyordum , 13. Haftada kıza benziyor bence dedi ama 17. Haftayı bekleyelim dedi 17 de kesin kız dedi 😊
Pyrz_07 Ymavi96 bende aynı şekilde hep erkek hissettim 15+2 de %95 kız dedi ki ben zaten çok net gördüm bacak arasını 😃
Meleq Ymavi96 benim gebelik belirtilerim hurafeler ve bebeğimin iri yapılı olması ile hep erkek tahmin edildi çevrem tarafından ama ben en başından beri kızım olacak dedim..Elhamdülillah prensesimi bekliyoruz🥰❤️
duyguuu61 Hamileliğimi öğrendiğimden beri kız hissediyordum ama çevredemdekiler erkek diyordu nedense😅 17.haftamızda kesin kız olacağını öğrendik, anneler hissediyor bence 🙏🏻🥰🙈😇
Eymensmom35 Ymavi96 benim ilk gebeliğimde hep erkek hissettim hatta hiç kız ismi bakmamıştım hep aklımda erkek vardı öyle bir hissiyat dünde kontrole gittik ikinci için 12+1 de doktorum önce senin hissettiğin gbi kıza benziyor dedi bir heyecanlandım sonra erkek dedi pipi gbi bişey gördük ama klitoriste olabilirmiş ay bilmiyorum 2 hafta sonra görücz hayırlısıyla insallah🙏🙏 ilk gebeliğimde tam 12 de net söyledi bunda muallakta kaldı 🙈
bluees1207 Ymavi96 bana 10. Haftada aynı böyle söyledi doktorum ben hiç inanmadım içime hep erkek doğuyordu çünkü. Kız istiyorduk ama içim hep erkek diyordu 12 de erkek denildi 16 da erkek denildi dahada değişmez heralde pazartesi detayşı tarama var bakalım ne denilecek 😊