Mlk116 Arkadaşlar 34 haftalığım son 2 haftadır vajina etrafında pişik var ve bir kaç gündür daha da arttı. Kantaron yağı sürüyorum doğal ama geçmedi ne yapmam lazım yada bebeğe zarar verir mi
Mervedua Mlk116 benimde ağda yaptıktan sonra oldu pişik 1 hafta kadar sürdü. İç çamaşırını ıslak bırakma sürekli değiştir gece yatarkende iç çamaşırını çıkar baya çıplak yat hava alması gerekiyor çünkü birde bepantol veya sudocrem kullan benim bu şekilde geçti
sherlock Mlk116 canım bebeğe aldığın pişik kremlerinden kullanabilirsin onların içeriği temiz oluyor. Asm’deki seninle ilgilenen ebe hanımı arayabilirsin gidemezsen o senin için doktora danışır. Çok geçmiş olsun. Günlük ped kullanma o tahriş eder.
Grenpeopl Mlk116 geçmiş olsun canım benimde basıma gelmişti berbat bişey günlük ped kullanma çamaşırların pamuklu olsun sık sık değiştir mutlaka ve doktor bilgisi haric bişey kullanma ben kendi kendime kullandığım kremler yüzünden daha da büyümüştü sorun
Madonna Canim doktoruna danışmadan kulaktan dolma şeyler kullanma bence bepanthol kullanabilirsin ama yinede doktoruna görün
Mlk116 Madonna randevuma daha 2 hafta var doktoruma yerde bulamıyorum o yüzden ne yapacağımı bilemedim
Mlk116 Mervedua sürekli çamaşırımı değiştiriyorum günlük ped kullanıyorum bide bepantol bebek pişik kremi deneyeceğim
Mlk116 sherlock bepantol bebek pişik kremi kullanmaya başladım bugün. Bir kaç gündüz doğal annemin yaptığı kantaron yağını kullanıyorum oda baya rahatlattı
Mlk116 Grenpeopl haklisin ya evdeyken günlük ped kullanmıyorum ama dışaro çıkarken mecbur kullanıyorum akıntım olduğu için