Madonna Elif13t Evet canım bebek için zararlı doktoruna danış idrar testi ver bence canım aksatma sakın düşüğe bile sebep olabiliyor.
Hilalayse Başlarda kasık ağrısı ve bel ağrısı yaşadım doktor kontrolünde antibiyotik tedavisine başlandı. Doktorum eğer tedavi edilmezse ilerde zararlı olacağını söyledi sadece, sende doktorunla hareket edersen daha güvenli hissedersin☺️