Poyrazin_annesi Merhaba arkadaşlar yeni doğum yaptım ama bebeğim emerken çok uyuyor o yüzden sütümü hep sagıp veriyorum ama bugün göğsüm çok şişti ve çok açıyor neden. Sagıp vermem zararlmı
Almisinkardesi Poyrazin_annesi hayır zararlı değil tabiki sağmalısın yoksa süt göğsünde biriktiği için ağrı yapar mastit olabilirsin . Göğüslerin tam boşaltılması lazım . Ama ne kadar emip uyuyor o önemli mesela yeni doğan bebek 10-15 dk emmesi gerekir doyması için . Ama 2 dk emip uyuyorsa uyandırmalısın . Çenesine dokunarak burnuna dokunarak
Efnan-77 Poyrazin_annesi daha doğurmadım ama uyumasına izin verme burnunu hafif sık yada topuğuna vur hafifçe uyansın sarılık olur sağmak acıtıyo diyolar zararından ziyade yeni olduğu içindir
denizanddefne Poyrazin_annesi çok sık uyandırıp emzirmeye calısın ama sagmak zararlı değil yeni olduğunuz için şiş ağrır doğaldır. bu arada bebegınız kuvezdeydı sanırım cıktı mi bi sorun yoktur inşallah 🙏
denizanddefne Poyrazin_annesi bi de uzun süre sağmazsan şişer rahatsız eder şiştikçe bir iki saat arayla sağman veya emzirmen gerekiyor
Sedaa06_ Poyrazin_annesi 2 saatte 1 emzirip en az 15 dk ondan sonra sağım yapmalısın canım. Göğüs pompaları bebekler gibi tam bosaltamiyor göğsü malesef. Bebis uyuduğunda emerken mutlaka ufak dokunuşlar yap uyandırmak icin 💐
Madonna Canım emzirirken uyuyorsa uyandır konuş onunla sev ama emmesini sağla sarılık olur göğsünde süt birikir farklı sonuçlara yol açar emdi uyudu deme daha çok küçük uyur tabiki hemen doydugunu anlamaz o daha