iki-bebekannesioluyor 26+2 günlüğüm bebek haraketlerini asarda hissediyorum ayrıca serklajliyim varmı bu haftalarda böyle hisseden birde bir yerde toplanıyor bazen karnım sepsert oluyor 2. Çocuğum aslında ama genede endişeleniyorum
Almisinkardesi iki-bebekannesioluyor bende ikinciye hamileyim . İlk gebeliğimde tamds o haftalarda dediğin gibi bişey yaşamıştım . Böyle sanki kendini dışarıya iktiriyor gibiydi sertleşiyordu karnım . Ve bu günde bi kez değil yani 15 dk da bir oluyordu Doktora söylediğimde acil nst çekilsin dedi nst de sancılarım yüksek çıkmıştı o gün orda bir serum yedim sonra düzeldi bir daha yaşamadım .
Sumeyyeerdem iki-bebekannesioluyor Bende aynıyım ama hareketleri yukarı aşağı sürekli değişiyor sabit bi alanda değil
Mrvnehir208 iki-bebekannesioluyor benimde öyleydi bebek toplanıyor ayni yerde karnim taş gibi oluyordu sansa doktorun yanında da oldu bana sen suyu az içiyorsun dedi bide magnezyum kullan dedi sende bol su iç cok faydası oluyomuş
Tansum iki-bebekannesioluyor bende 26 haftaya girdim de bebeğimin 3 gündür haraketini hissetmiyorum. Sağlık ocağına gitsem bakarlar mı kalp atışına :(
iki-bebekannesioluyor Almisinkardesi bende yazdım doktoruma bakalım ne diyecek bilmiyorum progestan fitille kullanıyorum aslında her gece
iki-bebekannesioluyor Mrvnehir208 magnezyum kullanıyorum ama ishal yaptı sanki beni doktora söyledim icmeyebilirsin dedi
iki-bebekannesioluyor Tansum bakiyolar bir aletleri var ama ne kadar iyi olur bilemem doktora gidin isterseniz