Kaşıntı vardı zaten tavsiyeler üzerine kuru tuttum ve sirkeli su ile sildim sonra kuruma oldu ve iyice kötü oldum vajinal kuruluk yasanması normal mi hamilelikte 5.ayımı yeni bitirdim 6 aylık olucam doktor kontrolüm 18inde doktorada sorucam ama doktora gidene kadar kendim geçirmek niyetindeyim ben nemli tutunca iyi geliyor sizce ne olabilir