AyseFahriYalcn Kızlar sezeryan günüm u aldım bugün 5eylul garip oldum ama ya sevinç heyecan endişe bütün duygular karıştı bı anda 🤔dua edin banada 🙏sagsalim yavrumu alayım kucağıma inşallah sizde durumlar nasıl
Nuranaliayaz1 AyseFahriYalcn bizde dün sezeryan günü aldık 12 Eylül sağlıkla kucagimiza alırız insallah😊😍
Pelvan AyseFahriYalcn ilk bebeginizmi mecburi sezeryanmi bende 37 haftadayim yarin doktora gitcem bebegim ters ilk gebeligim sezryan duruyor ama 40a kadar beklerlermi yoksa gun verirlermi merak icindeyim
AyseFahriYalcn Pelvan ilk değil canım ama bı bebeğimi daha önce kaybettim 5gun yaşadı sorunluydu ondan sanırım ister istemez endişe duyuyorum