Merhabalar, 29 haftalık hamileyim ve 2 aydır sürekli öksürüyorum. Bronşit dediler , sonra vazgeçip alerjik dediler ama hamilelikten dolayı neye alerjim olduğunu tespit edemiyorlar. İki kere antibiyotik kullandım, yanında da öksürük şurubu verdiler ama öksürüğüm geçmiyor. Yeni bir ilaç vermek istediler artık kabul etmedim . Lütfen bana bir yöntem bulur musunuz? 😥😥😥