Polyanna benim ilk başlarda 1 kere çok kötü oldu çok kustuğum zayıfladığım içindir dedim.Gebe izlemde 18 haftalıkken 145 çıkınca nabzım kardiyolojiye gittim ve malesef uygunsuz taşikardi teşhisi konuldu.Ben doktora idare ediyorum çok sıkıntı yapmıyor diyince ilaç başlamadık şimdilik idare ediyorum.Hamilelikten olabilir belki bebiş doğunca geçer diye dua ediyorum.Bazı gebelerde olabilir ama randevunuza gidin kontrol altında olun en azından doktorlar bilip gerektiğinde müdahale edebilsinler.Her muayeneye gittiğinizde nabız ölçtürün