Ftmftm İyi akşamlar arkadaşlar 20 haftalığız Tüp bebek 1 ay öncesi plt değerim 133 çıktı 15 gün sonra tekrar kan verdim 131 çıktı Sizce bi sakıncası varmı
Ftmftm Kan pıhtılaşması var onun için iğne kullanıyorum oksapar doğuma kadar kullanacağım onunla ilgiliymiş