inci_bebek06 Kızlar bikaç gün önce 2 cm açıklığım ve nst de sancım çıkmıştı düzensizdi. Bugün de adet ağrısı gibi sürekli vurup vurup geçiyo doğum sancısı da böyle bişey mi acaba yarın kontrolüm var gitmek istemiyorum gece hastahaneye yarın giderim diye
inci_bebek06 inci_bebek06 beş dakikada vurup vurup geçiyo gitmeli miyim acaba. Katlanılmaz değil ama adet ağrısı gibi
inci_bebek06 21glcn evet belimden vuruyor adet olurken olduğu gibi ama biraz acı eşiğim yüksek galiba yani hastahanede de boşuna gitmek istemiyorum. Ne kadar süre acaba devam etmesi lazım beş dakikada vurup geçmesi psikolojik olabilir mi Dicem ama ağrıyo. Biraz daha devam ederse gideyim olmadı
Gokcemcelik inci_bebek06 gidin muhakkak devam ederse cunku acilma başlamış olabilir zaten siddetlenir geçmezse . Hastane yakinsa bekleyin ama uzaksa hemen gidin . Kasılma varsa hic beklemeyin
21glcn inci_bebek06 geçen hafta Bugün bende bu saatlerde sancılanıp sabah 5.30 da doğum yaptım canım, doğum sancısı geçmez ve mutlaka anlarsın takip et ona göre git 💕
inci_bebek06 Gokcemcelik hastahane yakın ama gidince hemen serum falan bağlayıp sabaha kadar tutuyorlar az daha bekleyeyim de olmadı devam ederse gideceğim
inci_bebek06 21glcn hayırlı olsun canım valla benim ki dindi uyudum şimdi hafiften var doğum sancısı olsa iyice artardı heralde iş yaptım çok ondan oldu belki bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek
inci_bebek06 Gokcemcelik ağrım var ama uyudum uyandım canım doğum sancısı olsa uyutmazdı heralde doktor kontrolüm var bakalım ne diyecekler bugün
Gokcemcelik inci_bebek06 bende bugün 7den 12 ye kadar adet sancısı gibi sancı cektm . Kasılma yoktu pek . Dogururum dedm ama geçti 😁