Nurcan3131 benito benim 5 mart , bugun kan verdim beta 23.20 cikti ❤ rabbim sizede nasip etsin isteyen herkese nasip etsin insallah
Sims4 benito benim de 2 marttı olmadım henüz test de yapmadım dün hafif iki nokta gibi pembe kan geldi şüpheye düştüm
benito Nurcan3131 maşallah ne mutlu size 🧿😇 hamilelerin duası kabul olurmuş, bizlere de bol bol dua edin 🙏🏻
Moonlighttt Nurcan3131 RABBİM sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💃🏽 🌸 benimde 5 martta bakalım hayırlısı peki canım senin belirtilerin var mıydı varsa da nelerdi 😇
Merve1234- Benimde bir martti normalde test yaptim bugun pozitif cikti bakalim kan vericem yarin kac cikicakk
benito Mart ayında bol bol bebiş haberleri geliyor 😇 benim de bat 2 marttı, henüz adet olmadım. İnşallah bana da buraya hamileyim diye yazmak nasip olur🙏🏻
Nurcan3131 Moonlighttt belirtim bel agrim vardi bide hic olmadik yerde sivilce cikmaya basladi benim sivilcelerim cikmaz bu sekilde , suphelendim kan verdim rabbim nasip etti cok sukur ❤
Moonlighttt Sims4 bugün olmam gerekiyordu olmadım 2 haftadır bel ve kasık ağrısı çekiyorum acaba geçen ay hormon bozukluğu sebebi ile doğum kontrol hapı kullanmıştım ondan olabilir mi ayy vala psikolojim bozuldu her ay kendimi gebe sanmamdan 😅😅
Sims4 Nurcan3131 hayırlı olsun maşallah 🌸 bende de sivilce çıktı ve 2martta olmadım dün peçeteye silerken hafif küçük pembesi akıntı geldi açık kahve gibi test yapmadım normal test mi yapsam erken gebelik mi, geçen ay regli geç oldum korkumdan yapamıyorum
Nurcan3131 Sims4 istersen kan ver bi varsa eger kanda mutlaka cikar kuzum , ben lekelenme tarzi hic bisey yasamadim ama yasayan bi cok kisi var saglikli sonuc icin sen en iyisi kan ver ❤
benito Sims4 benim de 2 marttı. Öğlen normal gebelik testiyle yaptım pozitif çıktı canım. Adet gecikince erken gebeliğe gerek yok bence. İnşallah sen de güzel haberler alırsın🥰
Sims4 Nurcan3131 inşallah ya test yapıp ona göre kan vericem bende inşallah güzel sonuçlar alırım hayırlısıyla🌸🤲🏻
Sims4 benito bugün test aldım ama sabah ilk idrarla yapayım diyorum baya sıvı tükettim bugün,hayırlı oldun inşallah benim de pozitif çıkar testini bi atsana koyuluğu nasıl canım