Eseragin Kızlar mrb son adet tarihi 27 Ocak bugün kan testi yaptırdım 1300 çıktı test te iki çizgi çıktı Normal mi sizce ne zaman doktora gidilmeli
Ebru060619 Eseragin şuan sanırım 5 haftalık felan bebiş, 6 haftalıkken gitmek daha sağlıklı gibi hem kese görünür belki kalp atışınıza duyabilirsiniz, herkezde aynı olmuyor ama 6. Haftadan sonra kalp atışları duyuluyormuş 😊
BMelek Eseragin herhangi bir kanama veya siddetli agriniz yoksa 7 haftalikken gidin erken gidip kese gorunucek mi kalp atisi duyulucak mi diye strese girmezsiniz gittiginizde hem bebisi hemde kalp atisini duyarsiniz