Mothersone Tazecik1 öncelikle hayırlı olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤲 ben erkek hissettim 🐣
Zuhalsebu Tazecik1 valla bu tarz konularda hiçbir fikrim yok ama fotoğraf açılır açılmaz içime kız çocuğu hissi doldu taştı resmen
Zeyzeyp Melike464860 öle bişy yok cnm çünkü ablamın kesesi yuvarlaktı erkek çıktı ayrıca Zatn keseye göre bilinse doktorlar bizi neden 16 haftaya kdr bekletsin cinsiyet icin direk keseye göre söyler ozmn cinsiyeti hemde burda kaç posta okudum yuvarlak olupta hep tersi çıktığı
Mehgiz Benim ikinci hamileliğim ilk gebelikte kese yuvarlaktı oğlum oldu şimdi ki hamileliğimde de yuvarlak nasipse yine oğlum olucak tamamen hurafe
Tazecik1 Mehgiz benim de ilk hamileliğim cinsiyet konusunda çok heyecanlıyım tabi sağlıklı olsun da 🥲☺️
Melike464860 Zeyzeyp valla canım bende inanmıyorum sadece genel denileni söyledim burda yuvarlak olunca kız yazıyor hep 🙂
Princessmami Tazecik1 canım kese şekli doktorun cihazı bastırış şekline göre değişiyormuş bunu bizzat denedi doktorum bana
berjerdekikaolikalev Princessmami Evet canım haklısın bende kendi ultrason resmime bakıyorum aynı muayeneden iki tane resim veedi biri yuvarlaktı diğeri de fasülyeydi :)
Princessmami Tazecik1 sende dikkat edersen kontrolde anlarsın canım benm kızımda da yuvarlıkdı kese şmdi hamleym buda erkek yne yuvarlak 😄