Merhabalar biz oğlumla bugün 32 haftalık olduk. Tam eşime diyordum ki hareketleri azaldı artık büyüdüğünden herhalde diye video izlerken karşıma bir doktorun '‘ bebek büyüdükçe hareketleri azalmaz ’' cümlesi çıktı araştırdım biraz böyle bir şey yokmuş. Bazen otururken sol tarafımdan çıkıcak gibi oluyor aşağı eğik oturursam da geriyor kendini göğüs kafesime ayağıyla basıyor sanki ama sırt üstü yattığımda pıtpıtlardan başka hiçbir şey hissetmiyorum soluma döndüğümde falan hafif oynuyor o kadar. Sabah doktor randevumuz var nst’ye gireceğim doktoruma danışacağım direkt ama böyle olanlar var mı kafama çok takıldı bana bu gece sabah olmaz 🥺