Cnnuur00 36 haftada veya öncesinde çatı muaynesi yaptıran olupda sonradan sorun yaşayan oldumu kızlar erken olduğunu düşünüyorum.
Svdaylmzz Bende 33deyim erken doğum riskim var bugün çatı muayenesi yaptı en azından erken doğum olursa ona göre yol izleriz diye. Şuana kadar bi sıkıntım olmadı çok şükür