Melekk8 Arkadaşlar bir kez boş gebelik geçirdim kürtaj oldum 3 ay bekle dedi doktor bekledim tekrar çocuk düşünüyorum neler yapmalıyım acaba tavsiye verir misiniz 🥰🥰
Deletedmom_13 Melekk8 Gün aşırı ilişki öneririm. Ovulasyon testi önermek stres ve kaygı tetikliyor… Ve tabiki kafanın boş olması 🌸 Hayırlısı olsun
Akmelkee Melekk8 ovulasyon testi ile ilk ayda hamile kaldım ben kesinlikle oneriyorum çok memnun kaldım gerçekten 💖 inşallah en yakin zamanda olur seninde🙏
lilalilalila Daha önce ne yaptıysanız onu:) ovulasyon testi kullanabilirsiniz. Ve yumurtlama günlerinde avokado yiyebilirsiniz.
Melekk8 lilalilalila daha önce akışına bırakmıştım düşündüğüm anda da oldu çok şükür teşekkür ederim 🥰