Hanımlar iki buçuk yaşında kızım var tek çocuk şuan için kardeşi yolda tek çocuk olduğu için evde çok sıkılıyor arkadaşıda yok bu nedenle beslenmesini etkilemiş durumda zaten erken doğan bir çocuk 1 buçuk kilo doğdu ama hiç yemek yemiyor kalabalik ortamlarda olsa yemek yiyor görümceme gittiğim zaman onun çocukları var çocuk lar içinde yiyor ama rahatsız olmasın diye herzaman gitmiyorum evrede benle kızım varız ozaman iştahı hep kapalı hiç yemiyor cılız 1 yaşında çocuk gibi ne yapmalıyım sizce