Merhaba benim 11 gün önce 5. Gün dondurulmuş 2 embriyolarımız koyduk. 9. Gün doğum günümdü korkarak test yaptım ve 2 çizgiyi gördük eşim ile mutluluktan ağladık resmen 🥰 dün hastanede test yaptırdık beta - htc 345 çıktı, pazartesi günü tekrar yapacağız inşallah değerler yükselir. Ben bu süreçte yormadım kendimi bol bol kabak çekirdeği, brüksel lahanası, avokado falan yedim. 2 gündür çok ayakta kaldıkça belim ağrıyor. İlaçları hala kullandığım için aşırı bir yeme isteğim var.
Birde 3-4 gün aşırı yemek yeme isteği oldu bu durum bebeklerin tutunmaya başladığının göstergesiymiş. İnşallah güzel haberlerle tekrar yazarım 🙏🏻🥰Allah hepimize kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🧿