Merhaba herkese hikayemi baştan yazmaya geldim malum üçüncü kez anne oldum şükürler olsun biraz zamansız oldu aslında ama kader işte Çarşamba günü ağrılarım başladı ve gitmedim bu arada hamile olduğumu öğrendim ondan sonra hiç yatmadım gez dolaş dağ bayirdi hep benimki yani iki de oğlum var arkasında dolaş derken geçti günler 5 Ocak Çarşamba günüydü ağrım var eşimin dedesi hasta eşim gitti Perşembe akşamı geri döndü eve ağrım hafif artmıştı adet sancısı gibiydi sabaha kadar uyuyamadım her zaman yaptığım gibi sıcak suya oturdum cuma sabahı ağrım bir tık fazla oldu ama 70 dk bir vuruyordu kahvaltı ettik ve eşimin dedesinin vefat haberini aldık😔 eşim gitmek istemedi bir saatlik yol bende son görevi olduğu için gitmesini istedim evde sadece ben çocuklarım vardı görümcemi bana bıraktılar sadece ikimiz kaldık hep yürüdüm egzersiz yaptım sıcak suya oturdum stres yapmadım üzüldüm ama hepimiz bir gün gideceğiz bu dünyadan o gece uyuyamadim cumartesi sabahı eşim aradı böyle için rahat değil dedi kayınvalidemde rahat değilim kızım buraya gel deyip durdu eşim cumartesi gelip bizi aldı evden taziye evine gittik eşimin amcasının evine o gece ordaydik sadece 7saat uyku uyudum sabah 7 buçuk gibi uyandım ağrım arttı yarım saat te bir gelip gidiyor düzenli değil bazen 40 dk bir oluyordu sürekli yürüdüm oturmadim sadece akşam 5 e kadar dayanbildim saat 5 de gittim hastaneye ve yatisim yapıldı sancım vardı zaten on dk bir vuruyordu alttan muayene edileceği esnada suyum patladı 5cm dedi ebe ondan sonra zaten suni takıldı suni varken bile yürüdüm arada nst için yatıyordum sonra çatal a geçtim saat 22.02 de oğlumla kavuştuk elhamdülillah kesisiz dikişsiz bir doğumum oldu üç çocuk annesi oldum üç tane oğlum var Rabbim acılarını göstermesin annelik çok zor ama çok ta güzel 9 Ocak doğum tarihimiz iki aylık olmamıza az kaldı ama çok zor bir dönemdeyiz zor bir bebek ilk defa çaresizim uyumuyor hiç sabah 8 gibi uyandı hala uyumadı buna da üzülüyorum ama kolik bebek maalesef başka hiçbir şeyi yok çok doktor gezdik nazar duası okudum kimyon anason tüketiyorum papatya çayı rezene ama bişey fayda etmiyor umarım bir an evvel geçer doğum yapacak annelere hayırlısı ile kavuşmalarını taze annelere de sabır ve kolaylık diliyorum 🥰🥰🥰🥰🤗