Kombine riski doktormu soyledi ben sadece tahlil sonuclarina baktim dr la gorusmedim ultrasyonda bir sıkıntı gormemis olacakki kana bir sonraki geldiginde bakarim dedi once gitsemmi ay sonunumu beklesem bilemedim dr um prof isinin ehli riskli gebelik uzmani bir sikinti fark etse bir aya atmazdi diye düşünüyorum ama yinede tedirginim