newbabyno2 Kızlar bir kaybım var sezeryanla alındı. 4 ay olacak tekrar hamılelık ıcın en yakın zaman ne olmalı yasayan var mı 2 sezeryan arası kısa olan varsa ne yasadınız bir sıkıntı oldu mu
Beyza001 newbabyno2 merhaba bende 2 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım bebeğimi kaybettim tekrar bebek istiyorum iyi geleceğini düşünüyorum siz naptınız nasılsınız hamile kalabildinizmi hamileyseniz ne kadar süre sonra kaldınız
cancuuuu newbabyno2 bende bebeğimi kaybettim sezaryen ile aldılar. Tam 6 ay geçtikten sonra hamile kaldım şuan 5 aylık hamileyim. Bir sıkıntı yaşamadım şükür. Minimum 6 ay diyolar ama daha kosa sürede hamile kalan da var. Sıkıntı olmuyor. Allahım yeniden nasip etsin acısını göstermesin inşallah size.
Happy_001 newbabyno2 Rabbım kucağını boş bırakmasın ben de sezeryn oldum oğlum 5ay sonra hamile kaldım ocakta doğacak doktorum içte yırtılma olur dedi başka sıkıntı yazmazsın dedi ve öyle de oldu öyle ağırın sızım çok yok normal
myangelson Beyza001 benim doktorum 1 yıl bekleyin dedi bize hatta 2 yıl bekle bana sorarsan demişti ama tabi benim sezaryen baya farklı ve zor geçmişti ondandır belki
Beyza001 myangelson Rabbim size sağlık sıhhat versin tekrar olur inşallah içimize ferahlık versin çok zormuş evlat acısı benim hiç bi sıkıntım yoktu erken doğumda değildi ama olmadı yavrum yaşamadı
myangelson Beyza001 amin cümlemize çok zor gerçekten bizde de doktorlar kesin yaşar gözüyle bakıyorlardi bende enfeksiyon varmış bebeğime geçmiş o sebepten kaybettik ama işte rabbim ne derse onu yaşıyoruz ömürleri bu kadarmış cennette bizi bekleyen meleklerimiz var 🤍🙏🏻
newbabyno2 Happy_001 banada oyle demıstı ama yırtılma olursa cocugu kaybederız dedi benımde doğum ocakta, sizde yırtılma oldugunu nasıl anladınız kaç haftalıksınız
Happy_001 newbabyno2 33.4 ve bana öyle bisey demedi kuzum canın çok yanıyor doktora sordum ewet biraz war, bebek büyünce oluyo yırtılma