Azimeka ben ikinci gebeliği öğrendiğim de kızım 8 aylıktı, emzirmeye devam ettim, 4-5 ay devam ettim, sonra süt rengi kıvamı değişdi ve doyurmuyordu aslında ben yine devam ettm kızım 14aylik oldu kestim, ki zaten memeye düşkün bir bebek olmadı hiç, bırakmak kolay oldu, sonra biraz araştırdım 32haftadan sonra kolostrum üretimi başlıyor memede, bebek doğduğunda ilk verilen süt, ve bu ilk kakayi yapmasını ve bağışıklık kazanması sağlıyor. Doyurucu olmuyor hem de yeni doğan bebek için gerekli diye, meme vermiyorum. Aslında devam edilebilir bir süre, ama o süt gebeliğin yarından sonra doyurucu olmuyor bilginiz olsun. Emzirme rehberi adında bir kitabım vardı, edindiğim bilgiler genel olarak anladıgim bu şekilde.👍( Gebeyken kesinlikle süt verilemez hasta olur veya zararlı gibi düşünceleri doğru bulmuyorum, verilebilir)