alyabebekkk Anksiyete ya da paniği olup epidural sezeryan olan var mı çok istiyorum epidural olup bebeği ilk ben görebilmek o anı yaşayabilmek ama anksiyetem var çok korkuyorum 🥺😔
Bukiiiiiiii alyabebekkk Bende panik atak hastasiuim ankstiytede var ama inan o ani dusundukce sakinleşiyorum doktorlada zatem yardimci olurlar sana telkin verirler merak etme kuzum 🙏❤🧿
Esra1990 Bende panik atağın alası var :)) ama 2. Çocuğumu belden uyuşturmalı yaptı doktorum çok rahat sadece panik yaptıkça bebeğimi birazdan görücem hevesiyle yatışıyosun kesinlikle korkma 3. Çocuğumda bu şekilde doğum yapıcam Allah’ın izniyle