alcang Arkadaşlar şanlıurfada eşi askeri personel olan var mı? Maaşları tazminatlı mı bilgi verebilir misiniz
elifnur80 alcang Ben yerinden yerine değişiyor bazı yerlerde tazminat işliyor bazı yerlerde işlemiyor
Deletedmom7373700 alcang yanlış anlamayın merak ettim eşinize niye sormadınız ? Süze söylemediği için mi bilgi almak istediniz yoksa eşinizde yeni başladı bilmiyor o yüzden mi sordunuz
elifnur80 alcang benim eşim komandoydu buraya gelince asayise geçti komando taburundan bir bilgim yok maalesef
alcang Deletedmom7373700 yok eşimle konuştuk bu konuyu. İkimizde haberdarız bi çok yerde tazminatlı olunmadığından. Bi iş durumum var benim ikimizde aynı yere düşmeye çalışıyoruz bende tam olarak bölge öğrenmek istedim. 😌
Askeryareni alcang bildigim kadarı maaş 10 bin tazminata da yerine göre degişir evet doğu olunca maaşı etkiliyormu bilmiyorum uzman çavuş olsa direk derdim maaşını jandarma olunca farklı bi tık
alcang Askeryareni şöyle bi durum var. Merkezde de bir sürü karakol varmış ve hepsi farklı maaş alıyormuş. Yani durum baya karışık aslında ikimizin aynı bölgeye düşmesi için merak ediyorum ben de. Neyse hayırlısı olsun diyelim. Teşekkür ederim bilgi için
60_duygu Askeryareni batı olarak geçiyorsa 10,11 arası alır doğu olarak geçiyorsa fazladır çünkü zam geldi biz bTidayiz 12 bin alıyoruz Allah bereket versin
alcang 60_duygu doğu olarak geçen bölgeleri de var batı olarak geçen bölgeleri de. Büyük olunca baya karışık
Askeryareni 60_duygu biz Kıbrıs tayız canım eşim uzman çavuş farklı bide ada tazminat ları var Allah bereket versin geldi gibi gidiyor o ayrı ☺️