Bebisimannesi Kızlar şuan 17+2 yiz oglusumla gebeliğin başından beri guatr hapı kullanıyorum en son kan aldırdım yine değerlerim yüksek çıktı daha ileri haftalarda sorun oluyor mu ya da bebeğe zarari var mı acaba 🥺
kckelf123 Bebisimannesi canım yüksek çıktıkca ilacın dozunu arttırması gerek doktorun. Bide bazı yiyeceklerden uzak durman gerek
karakiz1 Bebisimannesi E nabiz kullaniyormusun ordan bakabirsin kac olduguna degeririn bende gebeligin basindan beri kullaniyorum
kckelf123 Bebisimannesi canım şalgam turp lahana turşu yemek hamur işi çok yeme bunlar troidi arttırıyor internetten araştırabilirsin. Ama bu saydıklarım değerleri çok arttırıyor