Arkadaşlar etrafımda hep hareket etmezsen doğumun zor olur zorluk çekersin gibi şeyler söylüyorlar 32 haftadayım hareketlerim normal günlük yaptığım işlerdir, hareket etmenin doğumu kolaylaştırma gibi bir şeyi varmı egzersiz yapıyım mı başlasam mı merak ettim