Kumpr bizim kızımız olacak ben aslında Umay çok istedim eski türklerde çocukları koruyan melek ama eşim klişe buldu daha az duyulan isim olsun istedi. Almila istedim al yanaklı kız demek bir de türklerde kızıl elma ülküsü demek eşim bunu da klişe buldu kendisi polis son zamanlarda iş yerlerinde doğan polis bebeklerinin çocuklarının adları dedi. İlay önerdim memleketin en güzeli demek eşim çok iddialı buldu. Aybüke’nin orijinal halini aybige koyalım dedi o da ay gibi parlak güzel kız ile el değmemeiş bakire anlamı var ikinci anlamdan ben hoşlanmadım. En sonunda ayyüce adına karar verdik.