Benimde var 5 aylıkken falan hamile piercingi takmaya başladım dikkat edersen birşey olmuyo aslında göbeğimin çıktığı ilk zamanlar bir iki kere takıldı antibiyotikli krem kullandım dikkat ettim 37. Haftamdayım şimdi doktor muayenesinde çıkarıp takıyorum geri yoksa kapanır ve çirkin bi görüntü kalıt diye düşünüyorum