Berensmoms19 Kızlar dün hamile olduğumu öğrendim adetime göre 3 hafta 5 günlük bugün beta değerim 444 çıktı daha önce bebeğimi kaybettim sizce değerim iyi mi
Sgnn Berensmoms19 değere göre değil artılş oranına göre anlaşılıyor canım. Ben 67 ile öğrenmiştim adetime 4 gün kala. Geç döllenme olmuş. Önemli olan 48 saatte 2 katına çıkması
Zeyzeyp Berensmoms19 canm bnmde adetim 4 gün gecikti kan verdim 82 ile öğrendim geç döllenme olmuş iki gün sonra tekrar verip 287 olmuştu güzel yükselmiş demişlerdi