Esrasenturk8 seni cok cok iyi anliyorum benim abimde de vardi bu durum. Bizde ayni odada kaliyorduk, ben abimden 9 yas kücügüm haliyle cok kücük yasta tanistim bu durumla. Benide cok kötü etkiledi. Suan hala uyurken yüksek sesle uyandirilsam carpintim oluyor basim dönüyor titremeye basliyorum.
O bagirarak uyanirdi, genelde anne diye bagirirdi, ben aglardim korkumdan. Annemgil yüksek sesle kendisine gelmesini saglardi oda hatirlamazdi asla birsey. Annemgilde dayima falan okuttular ettiler, psikologa vs gittilermi bilmiyorum ama kücüktüm ben ugrasiyorlardi baya. Bir cözüm bulamamistik onu biliyorum, sürekli diken üstünde uyurdum bende. Evlenince ne oldu bilmiyorum, yengeme soramadik hic oda birsey söylemedi. Konuyu acip abimede sormadik kendini kötü hissetmesin diye. Gecmistir insallah.
Insallah sizde bir cözüm bulursunuz dogum yapmadan gercekten cok kötü birsey allah yardimciniz olsun 😟