papatyasever34 32 haftalik kızım sabredemedi spinal sezeryan oldum yeni doğan yoğun bakımda bebisim suan dua edin Allah rızası için daha totem postu açmak istiyodum çantası hazır değildi evim pislik içinde 🥲😔😔
Mehtapca06 papatyasever34 olsun sağlıkla evine geldi de prenses geri yoluna gider gözüne aydın tez zamanda herşeyin yoluna girmiş olması ümidiyle ❤️
Gorkem97 papatyasever34 allah yardimcin olsun canim bebeginede sanada saglik sifa versin gelecek guzel gunleriniz olsun 💜 ne sebeple erkenden geldi bıcırık 🌸
0ayse0_nur papatyasever34 Allah yardımcın olsun aman bebeğin iyi olsun sen iyi ol ev temizlenir zaten her türlü ikimizde bian önce kavuşun inşallah
Drygmr papatyasever34 pazartesi günü 31+5 günlük iken doğum yaptım bende. Kuvezde benimde bebegim. Size de çok geçmiş olsun. En kısa sürede evlatlarımızı alırız inşallah kucağımıza
Xxz papatyasever34 o yüzden 30. Haftada herşeyi tamamlamak lazım gerçekten. Hadi ev yetişmiyor son gün bile mutlaka yarım kalan iş oluyor onu geçtim ama bebeğin çantası mutlaka hazır olmalı. Ben 28 de hazirliycam öyle şartladimkendimi. Ama sakın korkma bebeğin güvenli ellerde . Şimdi mantıklı düşün . Süt sağ bol bol uyu dinlen beslen. Yürüyüş yap. Sen bu süreçte iyi ve güçlü olursan eve geldiği zaman aslanlar gibi bakarsın. ❤️❤️❤️
Nezii Xxz Canım 30 da tamamlasanda bir anlamı olmuyor erken doğum yapınca bebeğe küvezden çıkana kadar hiç birşey giydirilmiyor. Kendiniz için gerekli olanları kullanıyorsunuz sadece :) inşallah gerek kalmaz bunları düşünmeyin
2tospikannesii papatyasever34 canim grcmis olsun bebisin nasil erken doğum riskin var miydi kilosu filan nasil durunu nasil iyidir inşallah ya :(
aysefatma12 papatyasever34 bende 28. De yaptım 20 gundue kuvezde bebeğim inşallah kavuşacagız bebeklerimize iyi düşünün dua edinn. Kac kilo dogdu
mucizegebelik6 papatyasever34 tez vakitte kucağına insallah minnosunu canım kac kilo doğdu 2500 fln olunca çıkartırlar bence
3oglanannesi papatyasever34 üzülmeyin haftanız hiç kötü değil 28 haftalık doğum yaptım ikizlerime onlar o kadar güçlü ki inanın hastane de yatıyordum zaten ne evim temizdi ne bir geceliğim vardı doğum yapınca aldı geldi eşim ben ameliyat önlğğüyle yatarken geçiyor hepsi bebeğini kucağına alınca sağlık olsun yeterli dua edin bol bol konuşun onunla asla ağlamayın yanında sizi hissediyor unutmayın 🥰🥰
aysefatma12 3oglanannesi evet bende 28.de yaptım daha yeni bir pijamam bile yoktu siz yazınca tekrar canlandı gözümde ama hepsi o süreçte hemen oluyor bir şekilde :)
mor_menekse1 3oglanannesi mrb canım ikizlerin nasıl simdi herhangi bir sorunu var mı neden erken dogum oldu ne kdr yattı kb baya sordum bnımde ikizler erken dogdu küvezde şimdi aydınlatsanız beni cok senirim
Xxz Nezii yok yanlış anladınız 30. Hafta tabiki çok erken ben sadece önceden çanta hazır olsun kafa rahat olsun diye dedim. Zamanında gelsin tabiki inşallah. 🙏❤️
Asilahmet papatyasever34 hmm benimde erken doğum riskim var 2 defa yaptırdım bende 28 haftalığım 🤷🏻♀️