Cananan Pazartsi günü saglıksız gebelikten sonra kürtaj oldum doktorm 10 gün korunman yeterli dedi yeniden hamile kalabılırmıyım kalırım ins🙏🏻
Ccansu9 Cananan geçmiş olsun bende yarın kürtaj olucam 10 haftalıktı kalbi durmuş 8 haftalıkken ilk defa olucam ağrı falan oluyor mu acaba
HeyMommy Cananan 10 gün çok erken bence. Çünkü rahmin iyileşmiş olmuyorki. En az 20 gün. Rahim iyileşmediği sürece bebek kabul etmiyor zaten Bende 8 haftalık kürtaj oldum üç ay önce şimdi hamileyim fakat daha doktora gitmedim. 🙏🏼
minik_kuzumm Cananan bana doktorum kürtajdan sonra bir kere adet olduktan sonra korunmana gerek yok demişti. Rahmin toparlanması için biraz beklerseniz daha iyi olur.
Cananan Ccansu9 özel hastanedeyse uyuttukları için hiç birsey hıssetmıyorsun sonrasında kasıklarda agrı ve kanama oluyor adet gibi korkma olurmu ben cok üzüldüm eminm sende öyledir ama hayrlısı demekten baska bısı yapamıyoruz cok gecmıs olsun❤️🌸
Rahsanakn Cananan korkulacak bir şey yok biraz canın acısada psikolojik olarak kendini yıpratma strese girersen bir dahaki gebelik süren uzayabilir inşallah tez zamanda bir daha gebe kalırsın hiç merak etme inşallah
Ccansu9 Cananan evet özelde olucak çok teşekkür ederim hayırlısı buymuş insan ister istemez üzülüyor tabi bir kızım var allahım ona ömür versin çok saolun 💐
Gizembiniciogl1 HeyMommy kaç aylık hamilesin acaba bende kasım ayında kürtaj oldum , pazar günü hamile olduğumu öğrendim beta değerim 25.2 pazar günü çarşamba 126.4 çıktı cuma günü 381.6 çıktı ne zaman doktora gidilmesi gerekiyor ??
Nazendehanim Cananan 10 gün mü ,hiç 10 gün diyen doktor duymadım benim sadece kanamam 3 hafta surmustu , doktorum da 2-3 ay korun demişti 1 kere adet görmenin yeterli olduğunu diyen de var tabi ama on gün çok erken
symatk Cananan öncelikle geçmiş olsun Rabbim kucaklarımızı sağlıklı bebelerle doldursun 🤲🏻 benim bebeğime Turner sendromu teşhisi konmuştu kromozom anomali olduğu için düşük ve kürtaj oldum sizin bebeğin durumu neydi neden sağlıksızdı
Minik1Civciv Fadime8080 benim 16+5 sağlıksız gebelikte beni zehirlemeye başlamıştı sonlandırıldı 😔 ben 17 ocakta kaybettim alttan ilaç verip o şekilde düşük oldu 🥲 çok istiyorum aynı zamanda da korkuyorum
Gizmaltay Cananan Keşke farklı doktorlara gitseydiniz. Bana da öyle söylendi hatta daha neler neler dendi ama cok şükür sağlıklı bir bebek var hatta ikincisinin kesesi var kendisi yok ama inşallah gözükücek o da.
Cananan Gizmaltay tek doktorla kalmadım 2 doktora daha gittim farklı hastahanelerde hepsi aynısını söyleyince malesef elimden bişe gelmedi