Bu sabah doktora gittim ve bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. 21 haftalık hamileyim. 24. Haftaya kadar bekliycez yukarı çıkmasını dedi. Yukarı çıkmazsa devlet hastanesinde doğum yapamayacağımı doğumun hem benim hem bebeğim için hayati olarak riskli olacağını söyledi ve kanama olursa hemen hastaneye gitmemi söyledi. Çok korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı bilgisi olan var mı bu konuyla ilgili nolur yardım edin..