ozgekkaya23 Kizlar ben simdi hastaneye geldim, bogazimda nefes alirkn bi baski hissettim oanki korkuyla olmus bi panikte olabilr dedi doktor. Daha önce allerjim yok fie biliyorum arıya ama emin olamıyorum, daha önceden hususi bi test yaptırmamıştım bunun icin. O yüzden hastaneye geldim ve kontrol ettiriorum sizede tavsiem arı sokunca ne olur ne olmaz die kontrole gidin bebege bi zararı cıkmasın die.